Bine ai revenit!

Faci parte dintr-o mișcare la nivel național a cărui scop este să motiveze, să inspire și să împingă dansatorul român să preia controlul asupra propriei vieți! Așa că felicitări pentru inițiativă și pentru curajul de a-ți începe adevărata călătorie în lumea dansului profesionist.

Astăzi am ales să discut despre programul tău zilnic. ATENȚIE! Nu vorbesc doar despre programul de antrenament! Când spun program zilnic mă refer la totalitatea activităților pe care le faci de când deschizi ochii pana când te pui la somn, inclusiv orele și intervalele în care realizezi fiecare activitate.

Nu te descuraja încercând să umpli din prima programul! Este greu să treci de la sedentar (sau aproape sedentar) la programul full. Începi prin a-ți pune următoarele întrebări:

1. Care este intervalul de somn în care mă încadrez?

SFATURI:

asigură-te că ai 7-8 ore de somn

încearcă să prinzi cât mai mult din intervalul 22:00 – 2:00 (este cel mai odihnitor interval)

2. Care sunt orele la care mănânc?

SFATURI:

evită să mănânci după 20:00

cunoști sfatul ”Mănâncă dimineața ca un rege, la prânz ca un prinț și seara ca un cerșetor” ? Este un sfat foarte bun! Dimineața mănâncă bine și consistent, la prânz moderat, iar seara ceva ușor.

c58fbaa8-6e87-4264-a03d-077f7715c6d2

M-am gândit să îți ofer un mic ajutor pentru a înțelege mai bine de ce este important un program stabil. Dacă vei da click AICI vei descărca pe calculator imagini cu programul unor personalități ce au marcat istoria omenirii!!! CADOU din partea mea pentru tine😀

În plus, ți-am promis săptămâna trecută că voi pune un fragment din discursul pe care l-am ținut la Bistrița. Și cum astăzi ți-am scris despre stabilitatea programului zilnic, m-am decis să includ pasajul în care examinez programul lui Ludwig van Beethoven!

Ludwig van Beethoven – Program zilnic

Sper că acum te-am făcut să înțelegi de ce este important să ai un program stabil. Tot ce ai tu de făcut până săptămâna viitoare este să îți notezi în caiet programul de somn și cel de mese și să încerci să te ții de el. ATENȚIE! Nu este nicio problemă dacă deviezi un pic de la orar, dar încearcă să-l menții cât mai stabil posibil.

În următorul articol te voi învăța cum să îți păcălești mintea în timpul antrenamentelor, în așa fel încât să treacă timpul mai repede.

Dacă ți-a plăcut articolul, recomandă-l și prietenilor ca să-l vadă și ei!